Algemene voorwaarden

2022

1. Definitie

We hebben geen definities nodig, we gebruiken begrijpelijke taal in onze voorwaarden. Jij bent de klant en ik ben Olivia, oprichter en eigenaar van de webshop DRIPP RAINWEAR

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

Wij zijn DRIPP RAINWEAR.

Als je ons nodig hebt, kan dat op de volgende manieren:

Contact

  • Bellen : 06-24268860
  • Whatsapp via : 06-24268860
  • Mail naar: info@dripprainwear.nl
  • Schrijf een brief: Badhuisweg 232  C   
    2597 JS Den Haag                             

Beschikbaarheid

  • Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00uur;
  • Zaterdag van 9.00 tot 20.00 uur;
  • Zondag van 11.00 tot 20.00 uur

Handige nummers

  • KvK-nummer:53479637
  • BTW-identificatienummer: NL810433941B01

Social media

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We willen graag dat je deze voorwaarden leest en zijn dus niet verstopt achter kleine lettertjes. In deze voorwaarden staat in wat we van elkaar verwachten.

4. Het aanbod

We hebben onze webshop met de grootste zorg ontwikkeld zodat het voor jou duidelijk is wat en hoe je iets kunt bestellen voor de genoemde prijs. En natuurlijk kun je retourneren of ruilen. 

5. De overeenkomst

  1. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Je kunt het pakketje, waarvan de inhoud nu al van jou is 😉 volgen via de track and trace code die we meesturen.
  2. De factuur die erbij hoort krijg je ook online zodat we niet onnodig papier verspillen.
  3.  

6. Herroepingsrecht

Herroeping betekent dat je om welke reden dan ook je artikel binnen 30 dagen mag terugsturen. Misschien wil je een nieuw artikel, maar anders betalen we je binnen uiterlijk 5 dagen terug na retourontvangst van het artikel.

7. Wat we wel van jou verlangen als je je artikel terugstuurt.

Bekijk je aankoop en als je blij wordt, pas je deze natuurlijk. Past hij toch niet of bevalt het je toch niet? Behandel deze dan netjes, en stuur hem ongebruikt, onbeschadigd naar ons retour. Je kunt de enveloppe waarin je het artikel hebt ontvangen, gebruiken voor het retourneren. 

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

    1. We sturen je een bevestiging van je aanvraag;
    2. We sturen je een nieuw product óf je ontvangt je betaling uiterlijk binnen 7 dagen terug na terugontvangst van het door jou afgewezen product.

9. Verzendkosten bij retourneren

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We willen graag dat je deze voorwaarden leest en zijn dus niet verstopt achter kleine lettertjes. In deze voorwaarden staat in wat we van elkaar verwachten.

10. Wat je niet kunt retourneren

Gebruikte en beschadigde artikelen (van ons).

11. De prijs en verzendkosten

  1. De prijzen vind je bij het genoemde artikel.
  2. Alle prijzen zijn inclusief btw.
  3. De verzending naar jou is altijd gratis als je in Nederland of Belgie woont. Daarbuiten brengen we je de verzendkosten in rekening zoals deze gehanteerd worden door PostNL

12. Nakomen beloftes en garantie

Dat spreekt voor zich. Jij bestelt bij ons een artikel en wij leveren deze aan je. Mochten er problemen zijn tijdens de verzending of met het gebruik van het artikel, dan lossen we dat op. Hierbij volgen we altijd de wet.

Wil je hier meer over lezen, raadpleeg dan deze site

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie

13. Bezorging en uitvoering

  1. Als je je bestelling hebt geplaatst, gaan we meteen voor je aan de slag zodat je het artikel binnen uiterlijk 3 dagen ontvangt in Nederland. Overmacht a.g.v problemen met onze postbezorger uitgesloten.
  2. Mocht je er alsnog vanaf zien na ontvangst, en je bestelling retourneert, krijg je na ontvangst door ons van het door jou afgewezen artikel het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.
  3. Mochten we onverhoopt een artikel niet kunnen leveren en je hebt dat al besteld, dan ook krijg je het bedrag binnen 14 dagen teruggestort.
  4. De verzending van ons artikel naar jou is onze verantwoordelijkheid

14. Betaling

  1. In de webshop vragen we je het bedrag vooruit te betalen, waarna wij direct jouw bestelling zullen verwerken zodat je deze z.s.m. in huis hebt.
  2. Geef eventuele onjuistheden in je betaalgegevens aan ons door.

15. Klachten

  1. We hopen het niet, maar als je een klacht hebt, laat ons dat dan weten via de contactgegevens die je hier eerder hebt gelezen. Dan kunnen we deze zo snel mogelijk voor je oplossen.
  2. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord. We hopen dat we het meteen kunnen oplossen, zo niet, dan houden we je op de hoogte van de vorderingen

16. Geschillen

Mochten we echt niet samen uitkomen, dan is het je goed recht om het probleem binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie. Dat is voor ons beiden niet de meest prettige manier om het probleem op te lossen, maar je hebt het recht dit te doen. Meer informatie vind je hier:

https://www.degeschillencommissie.nl/  

17. Schade en letsel

Voor jouw gebruik van onze artikelen zijn wij niet verantwoordelijk. Dit geldt ook voor eventuele schade of letsel als gevolg daarvan. Natuurlijk ga je geen gekke dingen doen met de door ons geleverde artikelen, maar mocht je je hiervan toch niet kunnen weerhouden, uiteraard geschiedt ook dit voor eigen rekening en risico.

18. En dan dit

Het slot. We hopen dat je deze vereenvoudiging van de algemene voorwaarden hebt weten te waarderen. Mochten we in de toekomst hierin iets gaan wijzigen, dan maken we dat kenbaar op onze website.